lördag 31 mars 2012

Kris!

Har alltid undrat vad en medelålders-kris egentligen är? Det pratas om 30, 40, 50-års-kris!! Jag har alltid hävdat att jag aldrig varit ens i närheten av någon sån kris!! Annars har jag sen jag föddes varit i kris,, :)) men det är en annan sak, tror jag. Plötsligt i morse så kom jag på att jag kanske trots allt befunnit mig i ålderskriser hela tiden! Kan det va såna saker som: att uppmärksamma kroppens förfall!? Eller att jag börjar bli blind!? Eller att jag "tror" jag fortfarande inte är mer än 27? hehe Eller kan det va min tatuering!? Mitt problem med grått dött hår som måste färgas väldigt ofta!? Eller att man skiljt sig, för att sen träffa en yngre man!? Att man blir glad för komplimanger från nån man mellan 90 och döden!? Eller att man har förstått att nuvarande svärmor inte är så mycket äldre än jag, dessutom väldigt snygg och trevlig!? Kan det va att man helst inte vill att någon ringer på dörren innan primer, foundation, och håret är på plats!? Eller att man har barn som är över 30-år, när man berättar om det är ju inte resten så svårt att räkna ut!! Den "kärringen" måste ju va minst 50!!!! även om någon snäll själ "ljugit" och sagt,,, du ser ju inte en dag äldre ut än 40!! Host host... Det kanske är allt detta som trots allt är medelskris!! Må så vara,, även om ni inte tror det så har jag inte såå stora problem med förfallet, men det är jäkligt kul att skriva om!! Så jag fortsätter förfallet och mår väldigt gott måste jag säga.. Vilket du också bör göra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar