tisdag 27 december 2011

Jag är glad!

För det mesta, men jag tror att fler kan känna igen sig i mitt förra inlägg.
Så jag vill bara göra detta lilla tillägg.
Så ingen stackare tror att jag har hamnat helt under isen, jag tror att det är viktigt att lyfta detta att livet är inte okomplicerat på något sätt.
Alla hamnar vi i svackor ibland, det är fullt normalt och det är fullt normalt att känna sig ledsen, missförstådd och ensammast i världen.
Därför är det så viktigt att vi inte glömmer bort varandra i livets virr varr.
Det betyder så mycket med ett vänligt ord eller ett leende, så glöm inte dina medmänniskor, och för guds skull glöm inte dig själv.
Ha ett riktigt bra slut på 2011 o ett ännu bättre 2012.
Än är allt ett oskrivet blad, fyll det med allt det som du behöver o fyll det med vänlighet till dina medmänniskor, alla har vi samma behov, att få betyda något, att få ett leende, ett ord på vår väg.
Så Dela på nu till alla du möter, ringar på vattnet sprider sig och världen kan bli ett litet bättre ställe att leva på.. :))

1 kommentar:

  1. Klart vi känner lika, o vi sprider ringarna självklart, kram Lena

    SvaraRadera