fredag 30 december 2011

Check 2011

1.. Näst yngsta damen flyttar hemifrån,,,ganska gott för både henne o mig,
2.. Planerar flytt för mig själv,,, känns i själen,
3.. Träffar en god vän som hjälper mig med jobb,,, överlycklig, tack fina!
4.. Fyller 50,,, får av min dåvarande man den finaste födelsedagen jag kunde önskat,,, en del av mitt hjärta, kommer alltid va hos dig.
5.. Möter en gamal kärlek,,, underbart.
6.. Får en lägenhet,,, i Tenhult, vet knappt var det ligger.
7.. Flyttar från Torp,,, det gör ont, trots att det var mitt val.
8.. Flyttar till Tenhult,,, med nya krafter.
9.. Unga dam flyttar till sin pappa,,, det gör oxå ont.
10.. Börjar nytt jobb,,, härligt.
11.. Unga dam flyttar hem igen,,, överlycklig
12.. Får veta att jag ska bli farmor 2012,,, svävar på moln.
13.. Upptäcker mer ålderstecken,rynkor, häng,nästan blind osv,,, men jag är ju snygg i håret ändå o det är viktigt. :)
14.. Funderar på vad 2012 kommer att bära med sig,,, spännande.

Roligare än så här har jag inte haft det 2011 så nu vet alla det!! Tjoohoo..

1 kommentar:

  1. Har hänt en hel del för dig under 2011. Hoppas att 2012 blir ett underbart år fyllt av massa roliga och positiva händelser!

    Kram ♥

    SvaraRadera