lördag 24 december 2011

En annorlunda Jul!

Då kom Julen precis som vanligt, men ändå inte.!
Den här julen blev väldigt annorlunda men ok ändå.
Från att va si så där en ca 15 personer eller mer så var vi bara två, jag o Peter, i Tenhult av alla ställen, " ironi"
Den här julen delade alla upp sig, några barn var hos sin pappa, nån annan hos sin pappa!!?? Hängde du med?
Så är det när man har flera pappor till sina barn, jäkligt bra pappor måste jag säga, för att inte tala om deras "nya" bra kvinnor,,, det tackar vi för..
Denna julen blev tillsammans med den man som jag har älskat i många många år men som inte blev allvar förrän nu. Bättre sent än aldrig sägs det, jag håller med,..
En stillsam härligt trygg jul med god mat o mycket prat, (gillar jag)
Samtidigt så är det lite vemodigt att inte just idag få träffa dom som jag älskar mest, mina sex fantasiska barn, en del med "bihang" underbara sådana, o mina såå underbart fina barnbarn.
Men nu hoppas jag på att dom kan samla ihop sig o komma hit en annan dag i jul, för hur det än är så betyder dom mest, kommer alltid göra,, nu o alltid dessa barn som jag burit under mitt hjärta..
Jag önskar er alla en riktigt God Jul o jag måste säga igen,, jag är så lycklig, stolt o glad över att just jag som inte alltid gjort mig förtjänt över att få all den kärlek som jag får bara genom att finnas i den finaste familj man kan få, o att jag får dela ert liv..

1 kommentar: