onsdag 15 juni 2011

Ibland tar livet andra vägar,, och med det avslutar jag bloggen för ett tag!!

Vill börja med att jag med min man`s godkännande kommer att skriva mitt sista inlägg här på ett tag...
Som jag skrev som överskrift så tar livet sina vändningar ibland,, som nu tex.. Vi har gemensamt bestämt att vi ska separera och att det kommer bli ett bra beslut för oss båda..
Separationer kan vara svårt inte minst med tanke på att vi trots allt varit tillsammans några år och att vi var och en på sitt sätt hjälpt varandra och delat en resa ihop. Vi vet att vissa skrockar just nu om "att va var det vi sa!" men vi "LER" lite åt dom olyckskorparna...
Vi har bestämt att vi ska göra vårt bästa för att hålla sams och vara varndras bästa vänner, än så länge har vi lyckats..
Vi har som alla andra haft fantastiskt roligt tillsammans, samtidigt som vi har stridigt med varandra och önskat den andre till det där varmare stället. :)), men vi har bestämt att vi fortsättningsvis ska ta med oss det som var bra, det andra lämnar vi, det är historia nu..
Så med det här så vill jag av hela mitt hjärta skicka med mannen dom varmaste önskningarna om att hans liv ska få bli det bästa, för det är han värd!!
Att han ska vara lite försiktig med en del människor som både han och jag vet,,, pratar mycket strunt!!!
Jag själv ska flytta ifrån den här Kommunen och om ett tag börja ett nytt arbete som jag ser framemot, unga damen hänger på hoppas jag om inte det lockar henne att flytta till sin pappa, ja ja vi får se hur det bli.
Så med detta önskar jag att ni alla är rädda om varandra och att ni följer ert hjärta, för det kan inte va fel.
Tack för att ni följt min blogg och velat läsa allt tokigt som ibland utspelat sig i min familj,, vi har haft jävligt kul många gånger ska ni veta, och tänker fortsätta ha det även om livet antar en annan skepnad nu.. PS!, Vi är inte osams vad ryktet än säger, folk vill ibland ha det så, tyvärr.... Kram alla och tack igen. :)

13 kommentarer:

  1. Anonym15/6/11

    Varmaste lyckönskningar till er båda att bådas liv ska bli bra var och en på sitt håll. Sen vill jag säga dig Weronica, att få människor berör mig som du gör på djupet. Vi hörs Kraaam Lotta

    SvaraRadera
  2. Kommer att sakna dina blogginlägg men förstår att du har annat att prioritera. Även om separationer alltid är jobbiga så hoppas jag att både du och Sören kommer att bli lyckliga!
    Lycka till på det nya jobbet och i den nya kommunen...du kommer vara saknad i denna!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Anonym15/6/11

    Tråkigt, men så blir det ibland. Har varit kul att läsa bloggen så du kommer tillbaka hoppas jag. Lycka till nu både du o Sören. Kram Ewa

    SvaraRadera
  4. Anonym15/6/11

    Kramar er båda... Lycka till med allt...

    SvaraRadera
  5. Carina15/6/11

    Lycka till i ditt nya liv och hoppas de blir de bästa du kan få fina Weronica för det är du värd<3. massa kramar från mig:)!

    SvaraRadera
  6. Hej Veronica.
    Seperationer är aldrig roliga, men man kan gå stärkt ur det med , fråga mig jag vet, vi fick en paus och hittade tillbaka till varandra och nu är våran kärlek oerhört stark och det finns inget som kan bryta igenom den muren vi har byggt denna gången.
    Jag hoppas att ni hittar tillbaka med, och skulle ni inte det så önskar jag er lycka till med det ni tänker göra. Kram Blomman

    SvaraRadera
  7. Goa Weronica
    Jag önskar er båda Lycka till..vi kommer att ses snart..tro mig..jag har inte bloggat på ett tag heller men tänkte faktiskt blogga om min Turkiet resa "hur lugn o fin den va" hehe ha det nu gott så hörs vi Kram Mita

    SvaraRadera
  8. Anonym16/6/11

    Kära gumman,vi som skulle husbila ihop, fasen också. Du ska veta att det har varit mig ett kärt nöje att läsa dina inlägg. Hoppas du får det jättebra å hälsa även Sören kram på er båda å hoppas lyckan håller om er bägge.
    KRAMAR lena rosen

    SvaraRadera
  9. din vän!16/6/11

    Tack för en härlig blogg och ett lycka till i ditt nya liv..

    SvaraRadera
  10. Lena1/7/11

    All lycka till er båda. Sören måste va stolt som fått ha dig i sitt liv, vill ge dig kredit för ditt fantastiska sätt mot människor du möter antingen i ditt jobb eller privat, jag har ju haft förmånen att möta dig både i jobb o privat, jag vet också att de familjer som du arbetat med har sparat dig i sitt hjärta, stor eloge Weronica. Varmt lycka till nu i resten av ditt liv och tack för att jag får vara en av dina vänner. Lena.

    SvaraRadera
  11. Weronica o Sören5/7/11

    Stort tack för fina kommentarer, både jag o Sören har läst dom, det värmer oss båda. Tack igen. Weronica o Sören

    SvaraRadera
  12. Anonym5/7/11

    Hej lycka till det var fint skrivit..

    SvaraRadera
  13. Anonym7/7/11

    Att ta ett beslut om att separera är oftast inte enkelt, men när beslutet är taget kan det kännas befriande. Att kunna behålla en vänskap med den man separerar ifrån är en bedrift men du om någon klarar det säkert. Känner dig inte väl men den sida jag sett av dig så verkar du vara en fantastisk människa som säkert varit till hjälp och glädjer för många och kommer säkert fortsätta att vara det. All lycka till er båda med era "nya" liv. Kram!

    SvaraRadera