torsdag 9 juni 2011

Så kom dagen!!

25 gånger 2,,, lika med 27, jag har ju aldrig kunnat räkna så bra och idag är jag väldigt tacksam för det. Min "stora dag" blev fylld av överraskningar som jag absolut inte hade en aning om. Min man och barn hade fixat kalaset,, helt underbart. Blommor med bud kom till jobbet, mer blommor från mina fina grannar här i byn, ännu fler blommor och presenter från mina fina vänner som var fler än jag trodde. Det bästa av allt fick jag av mina fantastiska barn och barn-barn, ett stort fotografi på dom alla tillsammans, då kom det en lyckotår, tänk att "ALLA" dessa barn är mina!! Kommer aldrig sluta förvåna mig över att just JAG fick bli deras mamma,, jag är såå rik!!! Så stolt!!! Över dom alla.. Till slut så serverades det god mat som mannen beställt från järnvägs-hotellet, vin, öl, och vatten till det, tårtor, kaffe och likör, pust!!! Sen gick det inte ner en bit till, fast lite rinnande saker åkte ned framåt natten tillsammans med den finaste Pernilla och min man, klockan 5 orkade vi inte längre så sängen var efterlängtad. Denna "Min dag," kommer jag ta med mig så länge jag lever Stort TACK till er alla som verkligen gjorde MIN dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar