tisdag 19 juli 2011

Förvirrad!!

Då har man stått med näsan upp i en massa flyttkartonger och undrat hur i hela friden man lyckats samla ihop alla dessa tillhörigheter!!?? Trots att mycket är kvarklämmnat i huset så skulle jag nog lätt kunna fylla ett hus till. Ändå tycker jag att jag kastat hur mycket som helst, men så är det, den som spar han har,,,, en massa skit!! Nu har jag kommit i ordning trots allt, problemet är bara det att jag hittar inte i mitt egna nya hem, och inte hittar jag vissa saker som jag hade behövt heller, misstänker att dom ligger i någon kartong i mitt förråd och det förrådet är inte bara ganska fullt, det är överfullt. En ganska ny och ovanlig känsla infinner sig i det nya boeendet,, det är tyst!!! Undra hur det ska kännas efter att jag boat in mig ordentligt? Fick häromdagen ett brev från Svenska kyrkan, Välkommen till din nya församling!!!! VAAA??? Har jag bytt församling med!!?? Här snackar man om att veta vad man gör, men inte en gång har jag ägnat en tanke åt att jag inte bara flyttat, jag har en ny församling med... Ja det är mycket som ska falla på plats har jag förstått, undrar om jag vet var jag bor?? Får väl investera i en sån där GPS så jag hittar hem om jag skulle bli mer vilse i pannkakan än jag redan är. Så om någon ser en tant på villovägar kan ni va snälla att hjälpa henne hem då!!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar