onsdag 10 december 2014

Fru Siemens!!!!!!!

Då har jag egentligen bara en enda fråga? Hur många glas behöver en enda ungdom för att dricka? Mitt svar är "ett" har nu haft tre ungdomar hemma några dagar men just en dag så hade jag "bara" nio glas i disken. Jag har alltid varit totalt värdelös när det gäller matematik det är inget nytt, men hur i hela friden kan tre stycken behöva nio glas?? Så jävla dålig på matte är jag inte utan att jag kan räkna ut att om det är tre stycken då behövs tre glas, sen slog mig tanken när jag stod i diskhon med mina nu renare händerna än någonsin att även jag kan räkna!! Tjohoo det slog mig oxå att dessa ungdomar ser mig som en diskmaskin (gärna Siemens, den håller hög kvalité) med andra ord så har jag förvandlats till vitvaror genom åren. Mamma!!!!!!!! Jag är hungrig (kylskåp) Mamma!!!! När är maten klar? (Spis/ugn!) Mamma!!!!!!!! Kan du hämta en glass till mig? (Frys!!) Mamma!!!!!! Jag har inga rena kläder! ( tvättmaskin!) Jaja, micro/dammsugare/elvisp osv,,,, det är jag det!!! Så kalla mig gärna Fru Siemens....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar