söndag 5 februari 2012

Kallt, brr,brr

Jävla kyla säger jag bara!Härom morgonen när jag steg upp så visade termometern på 20 grader kallt, redan då då kände jag hur ont i luggen jag fick.... Rätt va det va så säger Peter: Du har läst fel!! Det är inomhus temperaturen som är 20 grader,,, varmt!!!!! Här hade man fått ont i luggen tagit på sig raggar-sockar hackat tänder o undrat om det va i Sibirien man bodde,, så förstör han det genom sin upplysning om att jag läst fel, redan där startade dagen galet. Skit samma hur kallt det va, för mig är vintern alltid för kall i alla fall. Jag får blå händer, snorig näsa, torr hy, kalla fötter, o frostskador överallt. Finns inget värre än att frysa det vet jag minsann, men det finns heller inget värre än någon som ska rätta mig när jag har fel, eftersom jag sällan eller aldrig har fel!! :)))) Strunt samma, nu är det kallt ute o inne o jag vill ha varmt ute o varmt inne,, jag är inte gjord för kyla, allt stelnar o det knakar i mina leder så nu är det faktiskt synd om mig, jag röstar för vår, sol o fågelkvitter, det passar mig ypperligt då blommar allt, även jag faktiskt. Kom våren, skynda dig,,,, kom!!!

1 kommentar: