onsdag 8 maj 2013

Vad är ett liv? Vad är döden? Vad är kärlek?

Det har jag undrat många gånger! Hur definierar man det?? Är det att man andas o finns till? Eller är det när man skrattar? Kanske när man gråter, eller när man uppnår ett mål man siktat mot! Vad är ett liv för dig???? Döden!! Betyder det slutet eller början på något nytt!!?? Jag vet inte, antagligen inte du heller, men hur tänker du om just livet o döden?? Jag skulle så gärna vilja veta hur du tänker om de 2 viktigaste sakerna i just det "LIVET" för hur som helst så antingen lever vi i det eller så drabbas vi av det, på något sätt,,,, Kärleken!!! Undrar jag oxå över, precis som du gör, hur enkel är den då? Inte alls skulle jag som otaliga gånger misslyckats med den säga,, UPP SOM EN SOL, O NER SOM EN PANNKAKA!! Men inte ger man upp inte! På nästa "tåg" sen samma resa med biljetten framför näsan, så har jag ändå missat hela resan o börjar om från noll igen o undrar va det va för fel på den andre, medans jag borde titta lite närmre på mig själv,,, men det svider så jag kör på,,, måste va fel på "han",,, jag är ju rätt bra o kul ändå!! Hur tänker du?? Skulle så gärna vilja veta vad du tänker,, förstår om du inte vill skriva här, men ta en liten funderare i alla fall, om så bara för skojs skull, jag tror vi tänker, tycker, känner ganska lika till trots,, Lev väl, ditt liv går inte i repris, o ingen annan behöver lägga sitt veto i hur du valt att göra, gör det som du mår gott i,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar