torsdag 6 juni 2013

Vi har våra egna vardagshjältar!!

När jag var 12 ca kom han in i vårat liv, den mannen som då va ca 21, han älskade min mamma, då precis som han nu fortfarande gör ca 40 år senare, han blev MORFAR 30 år gammal,först till Josefin som idag fyller 33år, sen till resten av alla mina barn 6st även till mina systras barn, han blev gamlamorfar till mina barnbarn o han har gjort det med bravur!!!! Han har funnits vid min mammas sida i alla år o stöttat henne på alla vis, han skickar små grattis till oss när vi fyller år eller har namnsdag, han bryr sig om oss han bryr sig om våra barn han är en STOR älskad klippa i vår familj. Jag vet inte om han ens förstår hur betydelsefull han är i vår familj. Men om jag fick nominera någon till en vardagshjälte så skulle det bli han,,, Lennart!! Tack för att du alltid funnits där för mig, för mina syskon, för våra barn o barnbarn. Du har visat att blodsband inte alltid är starkast, vi ser dig ofta för given tyvärr, men skulle du inte finnas hos oss skulle våra hjärtan brista o vi skulle inte va hela längre,,,, Vi behöver dig, vi älskar dig o vårat varmaste tack för att du alltid funnits där, du har aldrig gjort skillnad på oss o tack för att du hjälpt vår mamma i många stunder då hon har haft det jobbigt inte allra minst med mig o mitt liv.. Lennart!! Jag verkligen älskar dig, finns inte ord som kan tala om vad du betyder, Du är vår/min VARDAGSHJÄLTE...Den största o bästa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar