söndag 16 juni 2013

Medelsålders ganska patetiska män!

Tänk att jag är glad att jag är en medelålders kvinna som inte behöver stå i centrum längre! det har jag gjort en gång i tiden, mycket yngre än nu,, kanske för att jag behövde det då, mitt självförtroende rättare sagt behövde det.. men nu,,, kan jag bara va o vara nöjd med det. Sen rätt va det är så upptäcker jag män i sin bästa ålder (50-60) som dreglar o slickar sig om munnen när dom ser en bild på va dom kallar det "Pumor" öhhhh Pumor!!??? är det ett nytt namn för kvinnor eller?? Dom sätter ut bilder, dom sätter ut musik o dom "snackar" Pumor!!!!??? Vet inte riktigt vad en puma är, mer än att det är ett kattdjur,, För mig blir det fånigt,, skämmigt o helt enkelt löjligt,, att killar som inte är så gamla sysslar med sånt, ok! Dom har ju kanske inte varit me så länge, men när "män" medelålders män börjar snacka blir det mest pinsamt,, män som någonstans i alla fall för mig, visar att kanske hjärnan inte är så utvecklad trots ålder, blir det mest, just det "pinsamt!" Väx upp!! Bli man för guds skull,, eller lägg ner helt enkelt.. Vem försöker du imponera på?? Ingen skulle jag tro,

1 kommentar:

  1. Anonym16/6/13

    Så sant! Vem vill ha en medelåldersman som fortfarande beter sig som 20? Ingen vad jag vet..

    SvaraRadera