torsdag 12 januari 2012

Knipövningar!

Nu vet jag en sak i alla fall, även om jag inte vet så mycket.. Man ska defenitivt hålla sig inomhus när det blåser om man är i min ålder o inte alltid har skött det här med knipövningar som man borde. Det värsta är väl att när man är ute så plötsligt hör man ett visslande ljud, det är ju då man kan tro, eller vill tro, eller önskar då,, att någon snygg man vill påkalla uppmärksamhet!! Man slänger till så där lite chict med håret (det som är kvar vill säga, eftersom man klippt det kortare) vänder sig om, för att upptäcka,,, INGEN DÄR!! Ja ja tänker man, hörde väl fel,, när det visslar till igen.. Va fan är det här tänker man, vänder sig om utan att slänga med håret denna gång! Fortfarande INGEN DÄR! Det är nu tanken kommer smygandes,, Kan det va?? Nää det kan det väl inte, eller kan det? Det är nu man som först börjar fatta att det här med knipövningar är nog sjutton inte fel ändå,, då kanske man till o med slipper kasta benen i kors när man hostar till eller nyser, helst då på allmän plats så folk undrar om man trasslat in benen eller vad som är på gång, ser lite fånigt ut att stå med ben virade runt varandra o ett jävligt fånigt leende på läpparna som fastfrusen i golvet.. Säger som Susanne Lanefeldt sa en gång för längesedan KNIIIIP, fast jag på den tiden tyckte hon va den fånigaste som fanns... hade jag fattat bättre då, så hade det nog inte visslat när det blåser. :))) (viss ironi, visst allvar, men det begrep ni nog)

2 kommentarer:

  1. Välkommen i gänget, jag vet precis va du pratar om. Kram Marita

    SvaraRadera
  2. Jaha du, vem här har inte stått med benen i kors?? Hosta inte o nys inte vet ja... Välkommen W!. Kram Ewa

    SvaraRadera