tisdag 17 januari 2012

Guldet glimmar i min låda!

Hmm! Det är frågan det! Det ligger guld i min låda, i och för sig gamla förlovningsringar och åtminstonde en vigselring, nu vill man ju inte skylta med att man varit förlovad några gånger i sitt liv,, men ska sanningen fram så ok då,, några är det, säger inte hur många, men det blev en del, det är inte lätt att va populär kan jag säga, fniss,,(eller är det en orolig själ man bär på?) Gift har jag bara varit en gång vad jag vet i alla fall! För jag var med den gången så det vet jag säkert. Va fan,,, jag är ju fortfarande gift kom jag på, har glömt skicka in papperna ju!! HALLÅ min fd man,, vi är GIFTA ju!! Tänkte på det här med återvinning, om man mot förmodan skulle förlova/gifta sig igen, då kan man väl ta dom gamla ringarna så spar man in den utgiften ju, eller!? Ha tänker du,, det kan man inte!!! Men se du där har du fel, det kan man visst, blir ju både enkelt och billigt, det går ju inte handla guld hur som helst särskilt inte när man har en låda full. :)) Kanske är en fördel att skilja sig först då, för man kan inte ha två va!!?? Eller det kanske man kan, vore ju himla bra den ena är bra på det och den andra på det, kan ju inte bli bättre, får fundera på det eller är det förbjudet?? :)))) Förbjuden frukt smakar bäst,, åtminstonde ett tag, sen kommer den bittra smaken och den kan hänga i vet jag. Näää, en i taget räcker två är en för mycket, man ska ju orka med, moohaaa! Så du som har två, gör dig av med en för i slutändan kan det bli bitterljuvt och det är inte värt det. Men återanvänd ditt gamla guld, det skadar ingen...

3 kommentarer:

  1. Anonym17/1/12

    vi åter använda gamla ringar när vi gjorde våra vigsel ringar =) båda våra egna och mina föräldrars =) billigt och bra =) sen extra kul att kunna designa lite själva oxå är ju plus =)

    SvaraRadera
  2. Anonym17/1/12

    Se där ja! Perfekt ju,, varför köpa nytt när det gamla kan bli bättre till o med,,:) Kram på dig.. W

    SvaraRadera
  3. Jag blev bestulen på mina ringar utomlands så jag är nog inte gift..hihihi ;))

    SvaraRadera