söndag 15 januari 2012

Ett spöke!!

Som bekant så tar ju inte ett spöke ett annat, åh det är vi väldigt glada för.. Det är få förunnat att få stiga upp med mig en tidig morgon, (inga kommentarer på få, tack) haha. Det är åtminstonde inte gjort för dom med klena nerver kan jag säga,, Håret har en egen form som ingen frissa i världen skulle kunna skapa, kudden sitter fast i ansiktet och ögonen tror jag har krypit in i "hövet", skulle jag mot förmodan gå förbi spegeln så kommer den garanterat spricka och alla vet ju att en spegel som går sönder innebär 7års olycka, så jag kryper under den istället.. Jag kan säga att det är inte bara för ångest som en påse är bra att ha,, nu om någon gång skulle det va en god gärning att sätta den över huvudet. Det skulle oxå underlätta dagen för resten av familjen, som slipper ha med sig en skräckbild av "hon" som bestämmer här hemma. Eller inte förresten, man skulle skippa påsen för att bara lite så där påminna dom om vad som kan hända om spöket som finns den tidiga morgontimmen för evigt skulle skippa foundation, puder, mascara o alla andra 2000 saker som krävs för att kunna visa sig, utan att skrämma slag på någon eller rent ut av ta död på någon som skulle möta detta spöke.. Det är fantastiskt vad smink kan göra under,, men det är ju nästan mer fantastiskt att få va älskad precis som man är, utan påse eller smink!! Som sagt! Det är ju inte det yttre, utan det inre som räknas hos oss alla.. Att älska är stort! Men att få bli älskad är större...

1 kommentar:

  1. Låter som att det spöket ränner mellan ditt o mitt hem hehe ;)

    SvaraRadera