lördag 22 december 2012

Va den du är!!!!

Alla har ett behov av att bli sedda,,, frågan är bara hur vi gör det!? Jag pratar nog mycket o i bland kanske jag även är lite rolig, eller som nu skriver på min blogg.Det är nog mitt sätt tror jag. Vissa människor, jag skriver just "människor" pojkar eller flickor spelar just ingen roll,,, alla har vi ett behov..jag tittar nu på tv och ser en kvinna, funderar på hennes ålder men jag kan inte riktigt få till det då hon har gjort "makeover" jag tror nog att hon är kanske i min ålder, samtidigt så kanske hon inte är alls så gammal,, men att hon har använt sig av silikon av för stora mängder är helt uppenbart,, jag blir sorgsen när jag ser det och undrar om hon inte varit mycket vackrare om hon bara "varit", säkert en gång, en ganska söt tjej, som nu ser/känns jätte-sorglig ut samtidigt som man bara hör hennes längtan efter någon som jaa just det "bara ser henne för den hon är".. sen är det hon som så gärna vill vara "perfekt" inför sina vänner,,, å dom ser henne som den som tar "stor plats", till slut så är det hon som måste stå med armarna bakåt och låta "brösten" komma till sin rätt!!?? va är det för fel på oss?? Varför har vi sådant "bekräftelsebehov?" Varför låter vissa människor sig utnyttjas av ex media, eller reklam, eller av vad dom tror att andra ska tycka, kan vi inte bara få vara människor, det skulle vara så mycket enklare då!! Stå för den du är, passar det inte en del, så är det inte ditt problem,gör inte andras problem till ditt,,va den du är,, du är PERFEKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar