tisdag 4 december 2012

Nobody puts Astra i fel fil!!

På väg hem till Tenhult från stan efter jobbet en kväll så måste man byta fil för att kunna svänga åt rätt håll, det begriper ju alla,,, men alla begriper inte att man kanske borde använda sig av varannan principen när det är köer!!! Särsklit inte bildrullen som använder kortet han fick i cornflakes paketet,,, men det skulle vi snart råda bot på, hehe Har två unga damer i bilen varav min unga dam sitter fram o håller en hammare som jag kört runt på sen jag flyttade,, hade tidigare skojat lite med henne om att skulle nån tyken jä,,el dyka upp så,,, skyll sig själv säger jag! Ja ja, gör som man brukar, blinkar in till höger i god tid bara för att upptäcka att MR Cornflakes inte tänker släppa emellan oss vilket då förståligt att tigern i mig o särskilt i mina numera okontrollerade hormoner dyker upp rätt snabbt här va,,,, nä nu jävlar tänker tanten (jag) som kör min lilla fina Astra att nu får det fan i mig vara nog,,, svänger sonika in framför Mr Cornflakes som inte vill ha bucklor på sin jävligt FULA bil, så han måste helt enkelt släppa in mig, vid gott mod så nynnar jag lite medans unga damer nöjt följer denna akt,, då jävlar börjar MR Cornflakes att blinka som en galning, synd om han tänker jag o lite snyggt drar i handbromsen o vad händer jooo han måste tvärbromsa hahaha,,, mina bromsljus syns ju inte o nu är jag jävligt irriterad över denna där bakom mig,,, då ska fanstyget byta fil o kommer upp på min vänstersida,, det är nu unga dam gör entre,, med hammaren i högsta hugg i rutan så tjoar hon "passa dig va" o hötter med den mot MR Cornflakes, kan han ha säger hon förtjust medans jag försöker förklara att vi kanske måste ta det lite lite lugnare,, ska du säga som tvärbromsar framför honom,,,, Hur va det nu?? Barn gör inte som du säger dom gör som du, fast jag håller med,, passa dig kärringar i min ålder retas man inte med. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar