tisdag 27 november 2012

Ung dam = Snabb dam = hysterisk mamma????????

Unga dam är nog en av de snabbaste jag känner!!!!!!!!! Jag säger inte hur ofta, jag säger bara OFTA,, så missar hon bussen!!! Det börjar så klart på morgonen,, "Mamma!! Va ä klockan!?" Svar erhålles plus tillägg, du måste nog skynda lite.... Mmmmm kommer det till svar,,, en liten stund senare: Mamma!! Va ä klockan!?? Svar erhålles igen med nya tillägg: DU KOMMER INTE HINNA UNGA DAM!! Svar: Tar nästa buss har ändå missat den som gick... en ganska STRESSAD mamma (unga dam lider inte av stress)säger: Märkligt att du inte vid det här laget har förstått att man måste börja göra sig klar i TID!! Svar från unga dam: VA JAGAR DU UPP DIG FÖR!? Nu står håret rätt upp, pulsen är ca 180 ganska för mycket för mammor i denna ålder kan jag säga,, UNGA DAM säger: OJ!! Missade visst den bussen me, men jag tar nästa!!! HUR VORE DET OM DU FÖRSÖKTE, jag menar bara FÖRSÖKTE komma i tid unga dam!!?? Svaret blir: Ja men jag gjorde det, varför är du så SUR nu då??? Mitt svar får bli! FÖR ATT DU ÄR SÅÅ SNABB O HÅLLER PÅ ATT SE TILL ATT MITT HJÄRTA STANNAR PGA STRESS!!! Lugna ner dig va!? Det är väl inte du som kommer för sent ändå.... Jag älskar UNGA DAMER åh det gör mig ingenting om dom bara ville skynda lite,, nångång i alla fall då kanske åtmonstonde mitt hår lägger sig tillrätta ser inte så jävla fånigt ut som när det står rätt upp!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar