tisdag 28 augusti 2012

Mannen "Guds gåva till kvinnan!!??"

Tänkte på en sak, särskilt nu när jag har tid till det och går hemma och är riktigt förkyld. Det är det att vissa män uppträder inte bara i flock dom tror verkligen dom är guds gåva till kvinnan. Nu är det ju så att vi kvinnor (i alla fall en del!) vet bättre. Vi skulle allvarligt talat klara oss rätt bra utan emellanåt. Ibland undrar jag??? Särskilt när man ser en del olika raser på puben eller något annat hippt ställe, är det då det här som kallas män!!?? En del av dom har ju säkert jobbat som kontorister tror jag, för dom har glömt linjalen i byxfickan ,, Uurk!! En del har krympt sina byxor så dom kryper in, hualigen! Vissa andra står och håller i sig i bardisken för att inte trilla omkull! Sen finns dom som dreglar och klär av kvinnor med blicken, fy fan,, det är då man kan tro att man går runt i kejsarens nya kläder och börjar snegla ner på sig själv för att verkligen kolla så kläderna man satte på sig innan utgång sitter där dom ska, sen dom där som himlar med ögonen öhhhh rätt va det är så himlar dom i kors och håller på att ramla omkull hehe. Sen trillar TRAVOLTA in på dansbanan då vill det fan i mig till och springa fort därifrån annars kan det sluta med att du får en smäll när Don Juan svänger sina lurviga.. Jajja! Hur som helst så finns det tyvärr damer som faller för de olika exemplaren, men nu kommer en liten förklaring om varför en del män ser sig som guds gåva till kvinnan! Efter att Gud hade skapat Adam och Eva sa han: "Jag har två gåvor kvar att ge er, en gåva var. Det är konsten att stå upp och kissa och så är det..." "Den vill jag ha! Den vill jag ha!" avbröt Adam. Eva nickade och Adam fick gåvan. Adam tjoade och skrek av lycka, sprang runt i Edens lustgård, kissade upp och ner på träden och på varenda buske. Gud och Eva betraktade förundrat den glade mannen och efter en stund frågade Eva försiktigt: "Gud? Vad är min gåva?" Gud svarade: "En hjärna Eva, en hjärna" Så jag tror att om vi behöver något så är det en liten smidig man i byrålådan, som endast gör lite väsen av sig när du själv vill, en med andra ord "handyman" hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar