onsdag 3 december 2014

Förvånad? Inte jag...

Ju äldre jag blir desto mer säker är jag på att jag min själ kan det mesta. Som att köra bil exempelvis jag känner mig så trygg med att åka med mig själv, jag kör så bra så jag nästan är lite förvånad själv, däremot undrar jag hur andra tröga bilförare fått sitt körkort om dom ens har något vill säga!! Sen har vi nästa sak, plantering av min julgrupp, köpte hyacinter och någon annan växt som troligtvis inte hade något namn eftersom jag inte har en aning om vad den hette, köpte lite gjord o vips så står det en vacker julgrupp på mitt bord den enda som hade åsikter om den var så klart Maja katten i mitt hem, hon ansåg tydligen att den gröna växten inte passade in så hon plockade helt sonika ur den men vad vet katter om julgrupper? Sen var det detta med matlagning, godare mat än min får man leta efter jag är en stjärna vid spisen vad sen unga dam tycker räknas inte hennes smaklökar är inte så utvecklade än hon är ju så ung, mina har ju varit med ett tag o även smakat det mesta så det är det som räknas inget annat,,, det här med att tvätta är ju oslagbart, ja jag köpte vita trosor som nu är rosa öhhhh vem gillar inte rosa då? Tjejfärg vill väl alla ha? Städningen går som en dans tar ett djupt andetag o blåser till så var det dammat o klart ingen slår mig på det... Bäddningen är enkel, stiger ur sängen o lämnar den så, vem vill ha kvalster inbäddade? Inte jag,,,passa barnbarn mycket enkelt, sätt på tv eller sätt en iPad i handen på dom så var det klart. Jag menar, varför krångla till det i livet,,,, alltså, jag är bra,,,,, på det mesta!! (Ironi om någon nu fick för sig att tro något annat,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar