söndag 27 maj 2012

Bikini eller burka!??

Så kom ju sommaren till slut, och med den kommer sol, bad och annat kul...som att ta på sig "Bikini" inte en jävla gång ler man när tiden är inne att byta om,,, till lättare klädsel det är nu man inser att man har en riktigt stor käft där allt och inget åker ner och det i sin tur innebär att längre ner på kroppen så kommer straffet,,, valk, valk, valk,,,, Jag har baddräkt med, men va hjälper det då?? Bara att ta på sig det åla-skinnet gör att "valk, valk" hamnar både här och mest där!!!!!! Nu har jag tröttnat på hon som har "dålig karaktär som mellan-namn" och har bestämt mig för att kvinnorna som bär burka kan inte ha fel,,,, Inga synliga valkar, ingen "bad hair-day" inga kostnader för PRIMER och annat skit..behöver inte raka benen eller bikini-linjen som det så vackert heter. Nu har jag konverterat till BURKA,-klädsel... Så nu syns jag inte heller, ha en skön sommar hörrni!!!

1 kommentar: