onsdag 18 april 2012

Hoppa utan fallskärm!

Jag vill gärna tro att allt som sker i ens liv redan är förutspått! Jag vill tro att jag en gång har skrivit på ett konvolut innan jag valde att födas, där jag har skrivit under på att allt som jag kommer vara med om och alla människor som jag kommer möta kommer att på något sätt tillföra något i mitt liv, antingen det är riktigt bra eller mindre bra. Jag vill också tro att alla händelser som har skett eller kommer att ske är det som ska göra mig till en bättre människa förhoppningsvis, åtminstonde så kommer jag få en ny livserfarenhet,, Jag vill också tro att det finns en plan för mig, även om jag inte förstår ett "jota" men en sak vet jag, jag har ofta i mitt liv hoppat rätt ut, utan att veta vart det bär!! Man kan ju undra varför många gånger!??,, Men det kanske har med det där konvolutet att göra!! Om det är så,,så kan jag säga en sak i alla fall, jag har haft mycket kul, men det har varit slitigt många gånger. För ibland har jag hoppat utan att veta ett skit, tjoooooo-poff,, det är hårt att landa utan fallskärm! Sen har jag hoppat igen,,, då kan det ha gått bättre och landningen blev mjukare,, tjoooo-ho. Ibland har jag hoppat ut!! Men jag hoppar utom när jag blir rädd!!! Då hoppar jag in!!;) Vissa har säkert uppfattningen om att man inte är riktigt navlad när man gång på gång hoppar utan fallskärm,, men jag bryr mig inte så mycket om det, för jag är övertygad om att jag är här för att lära mig något om livet, och just jag ska hoppa,, tjoohooo-poff-poff,, För det är därför jag är här! Jag har ju skrivit på en gång även om jag inte minns, så jag hoppar hörrni, jag hoppar och som jag har hoppat,,!! För detta är mitt liv. :))

1 kommentar:

  1. Älskade nya vän, är såå fantastiskt roligt å läsa dina inlägg här, du berikar mina sinnen=))) Känner igen mig i detta inlägg i mycket!! Tycker du är en underbar kvinna å hoppas vi får många år av skratt tillsammans framöver;) S Kram<3

    SvaraRadera