tisdag 2 juli 2013

Inget är omöjligt!!

Herre jävlar!!!!!!!!!!!!! Jag 52år har idag fått mitt första busskort,,,,,,, medans dottern igår fick sitt E-kort, ja C hade hon klart tagit innan, bra jobbat Felicia, du visar att allt går, om man bara vill.. Å nu har jag, JAG! fått busskort,,,,,,, GRATTIS till mig.... nu åker jag till halva priset inom vissa zoner men än då. Tänk att jag åker buss, till jobbet, från jobbet, sen åker jag inte mer, men ändå,,, det är stort att fixa det i min ålder som alltid åkt bil hit å dit, nu tänker ni att det är väl ingenting att åka buss!!! Jo det är det,, tänk att lägga livet i någon annans händer,, det är stort,,,, jäkligt stort... nästan större än att köra lastbil med släp som dottern nu gör, kom sen ihåg vem hon övningskörde med!!!???? Just det!!! Thommy va det visst, ja ja men hon har ju påbrå efter mig o jag kör väldans bra, säger alla,,, JA GOTT FOLK,,, Busskort= 52år= självständig= gott o jäkligt modig, det är jag det!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar