fredag 24 maj 2013

Jag blir såå rädd!!!!!!!!

Kollade in en sida idag, där blir du erbjuden all kirurgi du kan tänka dig!!!!!!!!!!!!! Pannlyft från 36,800, eller panna,ögon, slipning (inte vet jag va det är) implantat, från 43,300, Bröst!!! 43,900??? Ni kan få mina!!! Gratis!!Mage från 28,000,,,,, var i hela friden är vi på väg??? Vem sa att åldrande va något fult? Jag som tycker att när jag ser någon kvinna eller man, kan va det finaste jag sett, rynkor som ändå tyder på att vi levt!? När jag ibland möter en människa på mitt arbete som till åldern har kommit, så tänker jag,,, när jag är där ska jag ta mig fan va mig stolt över mitt liv, inte tro att EVIG ungdom är svaret på LYCKA!! För det har jag redan lärt mig att det inte är,,, för guds skull, se ditt liv som något underbart, du har levt o det ska synas, allt annat är bedrägeri...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar