måndag 8 april 2013

Så gick det när man tvingar någon!!

Tvingade unga dam att visa mig hur man spelar ett spel som hon gör! Ingen ideè mamma, du kommer inte fatta ändå!? Mer taggad blev ju jag,,, va tror du om mig undrade jag???? Är väl inte helt hjärndöd bara för att jag är 50+ ung, hehe En stor suck,, från henne, men sen jädrar va jag igång,, öhhhhhhhhhh... Hur fan gör man nu undrar jag? Jaaaa det va ju som jag sa tillägger hon, DU FATTAR inte ju,,,,förklara sakta säger jag lite försiktigt för jag inser nu att om jag tjatar kommer hjälpen utebli,, med en blick som får mig att förstå att jag är trög så förklarar hon till slut,, Nellie (mitt barnbarn som är 5år) fattar bättre än du mamma, inget elakt menat men??? Du är trög!! Tack unga dam säger jag, ska inte fråga mer,, och har inte heller gjort, ja kanske en gång men inte nu,, jag spelar själv och inser efter några framsteg att jag kört fast på samma bana i en vecka nu ungefär, medans unga dam går framåt, jäkla skitspel, jag kommer va här på samma ställe tills jag blir pensionär medans barn o barnbarn kommit i mål för längesedan, hjälper inte att svära, hjälper inte att göra något, va är det för en dumskalle som gör ett spel där 5-åringar och unga damer fixar det enkelt medans 50+ inte fattar något,,

1 kommentar:

  1. Gun-Marie8/4/13

    Jag håller helt med Dig. Jag har inte börjat med den här skiten förrän vi var hos farmor och farfar långfredagen.Då sa Emy och min svägerska Eva att ALLA spelar. Givetvis lättlurad som jag är gick jag hem o fastnade helt, kan ju inte låta bli. Tur att spärren finns att inte köpa fördelar då hade ju plånboken varit tom också. Har varit på nivå 30 sen i fredags blir knäpp snart. Lycka till!

    SvaraRadera