torsdag 23 februari 2012

En ängel

När man som minst anar det så möter man en ängel. Änglar kan visa sig som "vanliga människor likväl som som andeväsen. Men idag mötte jag en människa av kött o blod. En mänsklig ängel är för mig en människa som kommit väldigt långt, han är osjälvisk, har insikt, ett varmt hjärta o är omtänksam mot andra. Det som är ledsamt i kråksången är väl att människor som inte själva har kommit så långt dras till dessa. Dessa människor är egoistiska har dålig självinsikt o utnyttjar andras godhet, allt för att främja sina egna syften, jag hoppas o tror att det goda alltid ska vinna. Men idag är jag så tacksam för mitt möte, det gav mig än mer insikt, det gav mig en förståelse för att vi alla,,, har en ryggsäck att bära, men trots det så kan vi dela goda saker med varandra.. jag är så glad idag.. Jag vill av hela mitt hjärta tacka dig som gladde mig idag. Jag vill så gärna att du ska få möta goda bra människor som du kan få ett förtroende för, inte dom som tror sig kunna åka i gräddfilen bara för det du skapat Att utnyttja andra är aldrig ok...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar