fredag 22 juli 2011

En knut i min mage!!

Då blev det bestämt, unga damen har valt att flytta till sin pappa och hans sambo. Jag tror säkert att det kommer bli bra för henne, det är bara det att jag fick ont i själen och ont i magen, för plötsligt kom allt så nära. Sen har jag ju inte sen 31år tillbaka varit utan barn i min familj, å nu händer det!!! Mycket har förändrats på kort tid i mitt liv just nu, det kommer med stor sannolikhet att ta den tiden det behöver för att lära sig leva på detta sättet,, inget barn hemma,, lägenhet,, nytt jobb,,, ny bostadsort,,, det bästa med det hela är väl att jag fortfarande inte kan räkna, så om någon undrar så, jaa jag är 27 än och det håller jag fast vid för tänk Gud om jag upptäcker att jag faktiskt är 50 då har ju en sak till förändrats,, jag kan plötsligt räkna, och det vill jag verkligen inte. Från skoj till allvar, jag önskar nu älskade unga dam,, att dom broar som du fick av mig nu ska bära dig långt och att du ska få trivas och att allt nytt som du ska möta där du bor ska vara snällt mot dig, sen vet jag att du kommer hem och hälsar på mig ibland, sen har jag ju en racer-opel som jag kan styra ännu om längtan blir för mycket. Va rädd om dig älskade unge och vad som än händer så vet du att jag ALLTID finns här för dig du mitt yngsta barn.... Lycka till unga dam, kram från mamma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar